Hulajnoga Bird Two – opinie, prędkość, zasięg, bateria itp

W przyszłym tygodniu Bird wypuści nową hulajnogę elektryczną. Ponoć Bird Two zawiera szereg ulepszeń, które mają pomóc rozwiązać niektóre z największych problemów w branży skuterów elektrycznych.

Bird Two jest niezniszczalny?

Wraz ze wzrostem liczby dostępnych hulajnóg elektrycznych w przystępnej cenie, wypożyczalnie ciężko pracują, aby zapewnić swoim klientom możliwość wypożyczania zamiast kupowania.

Bird, największa firma produkująca skutery elektryczne, kontynuuje dążenie do przewodzenia w branży. Nowa  hulajnoga Bird Two ma pomóc w rozwiązaniu głównych problemów. Niecały rok po wprowadzeniu pierwszego wzmocnionego skutera elektrycznego Bird Zero, a niespełna trzy miesiące po wprowadzeniu drugiego wzmocnionego skutera elektrycznego Bird One, Bird prezentuje teraz swój najnowszy super wzmocniony skuter Bird Two. Na razie nie słychać o Bird Three, więc gigant prawdopodobnie skupi się na promocji tego modelu. Tutaj o Bird One.

bird TWO

Co wyróżnia Bird Two?

Główne ulepszenia w Bird Two są następujące:

  • Większa bateria
  • Autonomiczne czujniki uszkodzeń
  • Brak widocznych śrub
  • Środkowa podpórka przeciwślizgowa klasy przemysłowej
  • Szyfrowanie antykradzieżowe
  • Opony odporne na przebicie

Wobec powyższego, Bird twierdzi, że akumulator jest o 50% większy niż akumulator skutera Bird One, który firma zaoferowała konsumentom do sprzedaży za 1 299 USD. Bird Two posiada również autonomiczne czujniki uszkodzeń, które mają połączyć się z systemem i poinformować centralę, kiedy skuter Bird został uszkodzony i jak należy go naprawić. To nie pierwszy raz, kiedy widzimy tę technologię w skuterze elektrycznym, ale ponieważ Bird twierdzi, że ich wersja jest opatentowana, musi ona zawierać przynajmniej coś nowego.

Brak widocznych śrub w Bird Two ma rozwiązać dwa problemy. Po pierwsze, ogranicza ilość kradzieży i wandalizmu, na które hulajnogi są notorycznie narażone . To jest oczywiste. Drugi jest mniej oczywisty. Najwyraźniej ludzie ciągle ranili się od odsłoniętych śrub, więc Bird ukrył je, aby chronić niewinnych.

Bird skomentował to tak:

„Odsłonięte śruby w pojazdach mogą powodować obrażenia i ułatwiać wandalizm. Aby pomóc w ochronie przed tymi problemami, zespół projektowy i inżynierski w Bird dołożył starań, aby Bird Two nie miał żadnych odsłoniętych śrub. Brak nadmiernie odsłoniętych śrub pomaga uzyskać bardziej płynną konstrukcję, jednocześnie zmniejszając bolesne obrażenia i wandalizm.”

Inne udogodnienia w Bird Two

Jedną z największych skarg rzeczywistych użytkowników skuterów były zużyte opony. Aby rozwiązać ten problem, Bird wyposażył skuter elektryczny Bird Two w opony odporne na przebicie. Kompromis polega na tym, że opony odporne na przebicie nie zawsze oferują tak przyjemną jazdę, jak ich mięsiste, miękkie, wypełnione powietrzem odpowiedniki.

Warto wspomnieć też o nowych zabezpieczeniach systemu.

„Opierając się na zastrzeżonym systemie operacyjnym Bird, który zasila mózg każdego ze swoich pojazdów, Bird Two obejmuje szyfrowanie antykradzieżowe. Dodane szyfrowanie pomaga powstrzymać kradzież i chroni przed potencjalnie złośliwymi atakami hakerów, na które narażone są inne systemy operacyjne e-hulajnóg.”

Ok ,ale jaka prędkość i jaka bateria?

Niestety o najważniejszym Bird na razie nie informuje i nie wiemy, jaka jest prędkość nowej hulajnogi i jak długo i na niej pojedziemy. W internecie spekuluje się, że będą to parametry podobne do nowej Xiaomi Mi Pro, o które pisaliśmy tutaj. Oznacza to, że być może niebawem na rynku pojawi się bardzo dobra i wytrzymała hulajnoga.