Hulajnoga elektryczna od Mercedes-Benz z niską prędkością

Przez ostatnie lata Mercedes-Benz pielęgnował ideę elektro-mobilności, w tym w pełni elektrycznych EQ. Teraz nadszedł czas, aby niemiecki producent motoryzacyjny zaprezentował swoją własną hulajnogę elektryczną o nazwie eScooter Mercedes-Benz.

mercedes hulajnoga
Mercedes-Benz wprowadza eScooter, elektryczną hulajnogę z pełnym zawieszeniem o mocy 500 W.

Hulajnoga elektryczna od Mercedes-Benz

Ten nowy pojazd został zaprojektowany z myślą o długowieczności, zatem wykorzystuje wysokiej jakości komponenty i materiały, które umożliwiają przebieg ponad 5000 kilometrów.

Parametry techniczne: eScooter

  • waga: ok. 13,5 kg;
  • wymiary: długość: 980 mm; wysokość: 1096 mm; szerokość: 145 mm
    wymiary po złożeniu: długość: 928 mm; wysokość: 340 mm; szerokość: 145 mm;
  • moc silnika: nominalna 250 wat, szczytowa 500 wat;
  • akumulator: 7,8 ah, 280 wh;
  • zasięg ogniw lg : ok. 25 km;
  • maks. prędkość: 20 km / h;
  • czas ładowania: 3-3,5 h;
  • rozmiar opon: przód 200 mm, tył 200 mm;
  • hamulce: 3 (1 przód i 2 tył);
  • światła: przednie i tylne;
  • zawieszenie: przód i tylne.

Jakby trochę powolna?

Wprowadzony we współpracy ze szwajcarskimi specjalistami jednoślad eScooter mercedes-benz jest stylowy, mocny i wygodny. Wyposażony w silnik elektryczny o maksymalnej mocy 500 W szybko przyspiesza do 20 km / h, bowiem taka prędkość dozwolona jest w Niemczech.

Akumulator 7,8 Ah daje zasięg do 25 kilometrów, zapewniając użytkownikom komfortową i wygodną podróż. Deska jest szeroka i ma antypoślizgową powłokę z dużą ilością miejsca na obie stopy.

Wysuwany drążek kierownicy jest płynnie dopasowywana do wzrostu kierowcy, a ergonomicznie ukształtowana kierownica wyposażona jest w pedał przyspieszenia (po prawej stronie) i hamulec po lewej oraz wbudowany dzwonek. Z kolei umieszczony centralnie wyświetlacz pokazuje prędkość, poziom naładowania akumulatora i tryb jazdy. Do hamowania służy tylny hamulec bębnowy i hamulec nożny na płycie ochronnej. Przednie i tylne światła przystosowane są do użytku w ruchu drogowym, a boczne światła odblaskowe umożliwiają jazdę o każdej porze, nawet w ciemności.

Gdy użytkownik skończy korzystać z hulajnogi, pojazd można złożyć za pomocą mechanizmu obsługiwanego jednym naciśnięciem stopy. Kierownica również składa się w celu wygodnego transportu przed przejechaniem ostatnich kilku kilometrów. Oznacza to, że hulajnoga zmieści się nawet do małego bagażnika i można ją łatwo zabrać każdym środkiem transportu publicznego.

Łączność za pomocą mikro aplikacji daje użytkownikom dodatkowe funkcje, takie jak informacje na temat prędkości, odległości, czasu przejazdu i stanu naładowania akumulatora.

Foto: Informacja prasowa Mercedes Benz