Kiwano ko1 – hulajnoga elektryczna opinie, recenzje, cena. Czy warto?

Kiwano KO1 hulajnoga elektryczna
Kiwano KO1 Electric Scooter

O hulajnodze elektrycznej Kiwano ko1

Dzięki ogromnemu silnikowi elektrycznemu, sterowaniu nadwozia i płynnemu hamowaniu, Kiwano KO1 jest niesamowitym sprzętem na drodze, jak żaden inny pojazd elektryczny. Ten elektryczny skuter posiada baterię o dużej pojemności, wodoszczelną elektronikę, zaawansowaną łączność, silnik o wysokim momencie obrotowym i zaawansowaną konstrukcję materiału. Regularne aktualizacje oprogramowania wbudowanego w procesory akumulatorowe i silnikowe zapewniają ciągłą pracę z najwyższą wydajnością.

hulajnogi elektryczne

Ta schludna hulajnoga jest wyjątkowo intuicyjna i łatwa do prowadzenia. Kiwano Ko1 osiąga prędkość maksymalną 20 mph, a także zasięg 20 mil. Jest to najlepsze rozwiązanie dla jeżdżenia po mieście w drodze do pracy. Jest również idealna do odkrywania nowych miejsc bez kosztownych opłat za transport.

Skuter elektryczny KO1 zbudowany jest z włókien węglowych i stop cynku, aby zapewnić lekkość. Potężny silnik może obsługiwać pochyłości do 35%, dzięki czemu każda podróż jest bardzo prosta. Ponadto, dzięki amortyzacji zawieszenia i lekkiej konstrukcji, KO1 jest przyjemnością w szybkiej jedzie. Ponadto, hulajnoga jest wodoodporna i ognioodporna, abyś mógł śmialej podróżować!

Opinie i komentarze w sieci

“Widzę, jaki to może być problemem. Kiedy zacząłem jeździć na KS, używałem paska, ale okazało się, że naprawdę przeszkadzało mi to jeździć tak, jak powinno. Próbuje się czegoś trzymać, zwłaszcza jedną ręką, podczas gdy balansowanie wydaje się trudniejsze, gdy już wiesz, jak zachować równowagę. Nigdy nie byłem na segway’u… więc może jest po prostu inaczej.”

“Za tę cenę mogę ją polecić, ale jeśli ktoś chce wyczynowe i dłuższe przejażdżki, będzie lekko rozczarowany”

“Dla mnie to coś wygląda jak Segway…może trochę bardziej ruchomy, ale poza tym absolutnie nie ma przewagi nad elektrycznym monocyklem. Może być fajnym “wypróbuj pierwszy gadżet” dla osób, które nigdy nie wypróbowały urządzeń równoważących, ale w ogóle nie są urządzeniami konkurencyjnymi do EUC.”

ko1
Możliwość wspinania się na typowe miejskie wzgórza o nachyleniu do 35%

Technologia Kiwano KO 1

  • Akumulator litowo-jonowy: 4.4Ah / 55.5V
  • Silnik: 1000 wat
  • Napięcie ładowania: 100 do 240 V, 50/60 Hz
  • Rozmiar koła: 220 mm / 8,5 cala
  • Wymiary produktu: 108 mm X 43 mm x 27 mm
  • Waga netto: 16 kg
  • Maksymalne obciążenie: 250 kg / 550 kg.

Czy warto kupować i gdzie jest najtaniej?

Jak wspomnieliśmy wcześniej, hulajnoga K01 została stworzona z myślą o przygodzie, działa całkowicie bezprzewodowo po podłączeniu do aplikacji w smartfonie. Wspierana przez technologię geolokacji, która pozwala na zdalną obsługę, kierujący mogą płynnie przełączać się między dwoma trybami i sprawdzać pozostały czas pracy baterii. To daje pewność, że nie zostaniesz zdeponowany gdzieś w terenie z pustą baterią 😉

Co najważniejsze, ze swoją lekką ramą z włókna węglowego i mocnym silnikiem o mocy 1000 W, hulajnoga Kiwano została dobrze dopasowana do osoby myślącej o wyjątkowej jeździe. Miejski pasażer wyposażony jest w najnowocześniejszy system amortyzacji wstrząsów i może pokonać 35% pochyłości.

Podsumowując, przy maksymalnym obciążeniu 550 funtów skuter Kiwano jest stworzony z myślą o odpowiedzialnym kierowaniu ciałem i wykonany z wysokiej jakości materiałów. Samobalansujący mono-scooter jest wyposażony w opatentowany układ napędowy, który obejmuje specjalnie skonstruowany silnik, koła, dwie opcje trybu jazdy i inteligentny system kontroli Autodeck dla optymalnej wydajności.

Tak, zgadzamy się, że ten sprzęt jest warty zakupu. Opinie klientów są zazwyczaj dobre i nie ma złych recenzji. Jest wiele pytań dotyczących działania sprzętu, dlatego przydatna byłaby infolinia produktowa, w której można by uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania. W tej chwili jesteśmy na “Tak”

Skuter można kupić w popularnych sklepach RTV / AGD i online.

Zbacz nasz ranking hulajnóg elektrycznych >

Samobalansujący mono-scooter jest wyposażony w opatentowany układ napędowy, który obejmuje specjalnie zaprojektowany silnik, koła, dwie opcje trybu jazdy rowerem (Pro i Nowicjusz) oraz inteligentny system kontroli Autodeck zapewniający optymalną wydajność ulicy.