Mówiące hulajnogi elektryczne od Bolt

Bolt Rentals rozpoczął testy „mówiących” hulajnóg elektrycznych. Informacje podawane przez urządzenia dotyczą kwestii bezpieczeństwa i mają zapobiegać konieczności sprawdzania statusu na dedykowanym urządzeniu mobilnym.

Mówiące hulajnogi?

Nowa funkcja dostępna na platformie miejskiej mobilności Bolt podaje kluczowe informacje na temat statusu elektrycznych hulajnóg. Komunikaty głosowe są chwilowo tylko w języku angielskim, a dzięki nim użytkownik dowie się o rozpoczęciu i zakończeniu przejazdu (także w przypadku automatycznego zakończenia), o niskim poziomie naładowania baterii, zakończeniu przejazdu w związku z rozładowaniem akumulatora, czy wjeździe w obszar ograniczonej prędkości. Pierwsze testy nowej funkcji trwają w Tallinie. 

Testowane udogodnienie to pierwszy krok w zupełnie nowym obszarze dbania o bezpieczeństwo osób korzystających z hulajnóg i pozostałych uczestników ruchu drogowego.

“Nasz zespół inżynierów w Estonii nieustannie pracuje i testuje udoskonalenia w naszym własnym modelu elektrycznej hulajnogi. Naszym celem jest wprowadzanie nowych funkcji w zakresie bezpieczeństwa i jednoczesne pozostanie platformą, która oferuje najlepsze ceny. Bezpieczeństwo i intuicyjne rozwiązania zawsze były dla nas kluczowymi obszarami innowacji” – mówi Valerii Romanov, Country Manager Bolt Rentals w Polsce.

Chodzi o bezpieczeństwo

W obliczu pandemii popularność UTO wzrosła, bo środki transportu tego typu zyskały dzięki możliwości zachowania dystansu społecznego. Przewiduje się, że w przyszłości mogą one przypominać o dezynfekcji rąk po przejeździe, utrudnieniach na drodze czy zmianie warunków pogodowych i innych czynnikach, które mają wpływ na komfort i bezpieczeństwo jazdy.

“W Bolt naszą misją jest jakościowa zmiana miejskiej mobilności. Tylko poprzez innowacje technologiczne i edukację będziemy je w stanie osiągnąć. Nowa funkcja to dowód na to, że poważnie traktujemy nasze zobowiązanie wobec użytkowników” – dodaje Valerii Romanov.

Źródło: Informacja prasowa Bolt